onsdag 11 november 2009

I morgon så fyller min lilla goding 2 år...

Tänk va tiden går fort fram, ja den går då alldeles för fort.
Fattar inte att min minsta redan blir 2år gammal i morgon, ja för två år sedan så hade man sånna där härliga värkar.
Sånna där som man mer eller mindre ber om döds hjälp, men man klarar dock de och sedan har man en sådan här juvig liten kille på magen. (Eller ja de kan ju lika gärna va en tjej man får upp.)
Men här nedan så ser ni min lilla juvliga lilla kille som jag fick på min mage den 12/11-07




Och detta fick han av farmor och farfar i förskott då vi firade honom lite tidigare, för att jag jobbar kväll i morgon.
En härlig vinter dress i storlek 98 och en härlig mössa, så nu kommer han inte alls att frysa i vinter. ;)
Min svärmor blev lite förvånad att han hade 98 i storlek visst de är för en 3åring, men min lilla kille är 93cm lång och 2år så jag tyckte de va onödigt att köpa mindre om de nu ville ge honom kläder.
Bättre att ha något att växa i.

Nä nu så säger jag dock kram och go natt. ;)
Hoppas ni har haft en fin onsdags kväll de har i allafall jag, med ett cola glas och mys i soffan till Bonde söker Fru. :)

//Monica

Inga kommentarer: