onsdag 11 november 2009

Litet pip ifrån mig och om min helg som var.....

Jo nu är man här igen, men en huvudvärk som inte vill släppa och lika så en frossa som bara vill hålla i sig.
Hmm undra om jag börjar bli sjuk, eller är de knorr sjukan som börja komma i kapp mig.
Nä de biter inte på en som mig, kan väl intala sig de i allafall, känns bättre att säga att detta går över innan morgondagen. För i morgon ska jag ta mitt vaccin emot just denna knorr sjuka, hoppas på att jag får ta den i morgon.

Nä nog om de och så lite om min helg.
Som sagt jag, Isabell och Max for till min moster som planerat i fredags, där vi var ett tag och myste på med både moster och mormor.
Så himla kul att träffa på de igen, synd nog att min syster och kusin inte kom förbi men de va ju super trötta efter en lång resa så inte undra på de.
Men jag träffa de på min kusins 40-års kalas, ojoj de va ju fler man träffa på och ja de va väldigt skoj.
Sedan fick ja ju höra att jag var endast 12år, herre djävlar säger jag bara 12år och 4 barns mor de gäller att börja i tid.
Skrattar lätt åt detta kan jag ju säga, va då 30års kris nä ni de behöver då inte jag ha. ;)
Trodde först att han skojja men tydligen så menade denna person allvar i de, hade ju sagt de till min kusin innan som bara skratta åh sa Nä tror nog att hon är lite äldre än 12år.
Jo för de andra så jag tror också att min syster var mer än nöjd med den här kvällen ;)

Nu hoppas jag att hon kommer upp lite mer, och besöker oss här i Hälsingland ;)
Åh medans jag var där så får jag ju också ett sms av min kära tre männing som hade fått en liten kille.
Åh nu bara längtar jag tills vi träffas, ska försöka att åka till henne inom kort.
va planerat att hon skulle komma till min mormor så skulle vi träffas där men så blir de inte, i allafal inte ännu allt måste ordna tills sig för de.
Men hon vet var jag finns och så sa jag att lilla jag kan ju alltid komma till henne och de ville hon. :)

Nä nu ska jag till att fixa lite här och sedan är de bara middag, läx bestyr, kvälls fika och sängen för mina små troll och en annan ska bänka sig i soffan för att kolla Bonde söker Fru.
Någon mer som ska de i kväll???

Kramen
//Monica

Inga kommentarer: