fredag 6 november 2009

Härligt med fredag....

Ja nu är de fredag igen och ja jag är LEDIG. =)
I kväll åker jag, Isabell och Max hem till min moster för att träffa de och min mormor är också där. Tjhoo va ja blir glad. ;)
Hoppas bara på att min syster och kusin kommer förbi en sväng med så man får träffa de i dag också, om inte annat så träffar jag de i morgon då vi ska på 40-års fest hos min kusin.
Ska bli så skoj att få träffa de igen, och jag har inte träffat vissa på år och dagar om man säger som så. :)

Sedan måste jag försöka att införskaffa mig Tidningen Härjedalen då min älskade brors dotter är med. :)
Hon är en av kandidaterna för årets lucia i Härjedalen, så då måste ju bara hennes faster rösta och jag hoppas verkligen att hon vinner. :)

Jag är ledig i dag och i morgon, men jobbar söndag kväll men de gör då inget känner jag, för nu är jag ledig dessa dagar och de betyder så mycket för mig att kunna bara vara med min underbara familj. ;)

Nä nu ska jag sätta lite fart här hemma så de blir lite gjort även i dag, men de är inte så himla lätt att fixa och dona när man bara vill sitta ned och mysa med sina älskade små troll och ta vara på tiden med de.
Men nu ska jag göra ett ryck trots allt. =)

Många Kramar ifrån lilla mig.
//Monica

Inga kommentarer: