torsdag 18 juni 2009

Härliga dagar har de varit trots allt...

Ja jag har inte varit in på ett tag här men måste ju in nu för att göra en liten up date i mitt så kallade liv. :)
De har varit fin, fina dagar trots regn, grått och trist men jag har då haft skoj trots de, först började de ju den 11/6 då mina små älsklings barn hade skolavslutning så underbart de va att se de, så duktiga så och de läste dikter och hade sig så mysigt. ;)

Sedan på fredagen den 12/6 så va de ju student samt att min bror fyllde år tur att de va på ett åh samma ställe då ;) De va uppehåll i allafall när student tåget gick och de blev ju så att man blicka tillbaka till den tid man själv gick där, nykär och allt :D
"Ja livet väntade ju på en och nu har man allt se där de va ju bara 10år sedan men de känns som i går man tog studenten så man kan inte ha blivit äldre då, är nog 19 fortfarande :)"

Sedan var vi ju husvakt hos mina svärföräldrar hela helgen, men tog oss en familjedag i lördags och åkte in till Ljusdal för att kolla på bilträffen synd bara att de skulle regna men skoj hade vi i allafall :D
Barnen var dock mer än nöjda när vi åkte hem, på kvällen så var de bara för mig och lille man att besöka akuten med hans små fingrar, usch och fy säger jag bara de va ju som sagt väntetid där, men tur att han var rätt nöjd med livet trots allt med alla dessa leksaker som fanns i väntrummet. Men lite avis bidde man ju då mamma satt och prata med en annan mamma med en liten bebbe, Max gjorde ju allt för att mamma skulle vara med honom go killen min :)

Sedan på söndagen då mina svärföräldrar kom hem så berätta svärmor att någon dag här kommer jag att kidnappa dig för en övernattning i Lillhärdal, åh va jag blev glad kan jag lova men samtidigt hur ska jag klara mig utan mina små älsklings barn och gubbe, visst det kankse låter knäppt de va ju bara över en natt men sådan är jag kan inte släppa de runt om mig de är så svårt, men jag klarade de åh de va så mysigt.
Vi åkte på tisdagen och kom hem i går de blev två dagar och mysigt hade vi i allafall ;)
Var på graven för att kolla till hur de va där och de va så fint där både hos mor och far och hos min farmor och farfars grav. De kändes jätte jobbigt när jag kom in på kyrkogården alla minnen kom i kapp mig, men jag höll mina tårar för mig själv och klumpen i magen av saknaden blev större. Men att se hur fint de va, gav en sådan fin ich bra känsla inom mig.
Sedan på kvällen åkte vi till min bror och hans familj för att träffa dem åh de va skoj.

Ja så va dagen klar, blev många skratt på kvällen när vi väl var åter på Campingen.
I går var vi in på Häxornas tid i Lillhärdal åh va mysigt de hade gjort det och så såg vi filmen från hur allt började åh som sagt de började ju i Lillhärdal så bara de va ju hur mysigt att se :)

Nä nu är de dax för att ta mina små gullisar här hemma, de ska på fritids och dagis i dag och sedan i morgon hoppas vi verkligen på att vi kan få finväder då de är midsommar afton ;)

Ha de gott alla nära och kära.

KRAMEN!!

Inga kommentarer: