tisdag 2 juni 2009

Lite om va som har hänt......

Ja nu kommer de lite ifrån mig igen, de va som sagt ett tag sedan jag var in och skrev här nu. Men min ork har inte varit den bästa och jag har inte heller mått så himla bra på sista tiden, allt har varit upp och ner här hemma känns de som.
Men kankse jag kommer att må bättre om 1-2 veckor för i morgon så ska jag ta min första Järn spruta och sedan blir de 4ggr till så sammanlagt så ska jag ta 5 sprutor innan jag ska gå över på järntabletter.

Va till läkaren idag igen och visst jag hade väldigt låga blod och järn värde så inte undra på att man mår som man gör. :(
Men jag måste tyvärr ringa i morgon igen om en tid, för nu på efter middag/kväll så har jag så ont när jag går på toa och ska kissa de känns nästan som om man kissar spik åh så är urinet blodigt YAY uvi igen, men inget tecken på detta innan, åh va jag blir glad på de när de har gått så här långt :(
Jaja de är ju inget att göra något åt, men de är ju väldigt trist när de väl händer.
Ja de va lite om mig.

Barnen de bara väntar nu tills de får sommarlov, de vill ju som sagt vara lite ledig och go gumman min älskar verkligen att vara på fotbolls träningen så de va bara ett plus på att hon fick börja :)
På fredag blir de utflykt med dagis/fritids så nu hoppas jag så att vi kan vara med, för de ringde ifrån dagis i dag och medela att Max inte var så pigg var varm och sedan hade de misstanke på vattkoppor så nu är de bara att invänta de, men jag vill jättegärna ha vattkoppor så även han har haft de ;)
Bättre att de har de nu när de är små än när de blir större, men som sagt vi får väl se va som händer de kommande dagarna :)

Nä nu ska jag till att krypa i säng och försöka att få lite sömn.

Men nu har jag fått av mig lite som sagt, åh mer kommer troligen i morgon om hur de har gått med spruta och allt.

Ha de gott och alla ni som är in sov så gott så ses vi igen.
Natti natt.

KRAMEN!!

Inga kommentarer: