lördag 6 juni 2009

När Leo åkte Frittfall eller va den heter :)

Här ska Leo som sagt åka frittfall, eller va den nu heter kommer i bilder :)
Han åkte den helt själv utan sina syskon eller föräldrar min modiga lilla
kille kan jag då säga :)

Ja ha och hur ska jag få ner denna på mig då?
Är de någon som skulle kunna hjälpa mig här?
Skulle vilja ha den jag med som de andra här brevid :)

Här har jag fått hjälp väntar bara på att de ska
starta denna, men Leo har massa pirr i magen ;)


Här är Leo på väg upp i den, usch han är
då mycket modigare är sin mamma kan jag lova. :)


JA sist men inte minst nu är han uppe i den,
åh nere på marken står de en mamma som är
orolig och mycket stolt över sin lille Kille ;)
Tänk att han verkligen vågade så STOLT jag
är över honom han är trots allt bara 5ÅR :)


















Inga kommentarer: