torsdag 4 juni 2009

Min vanliga otur, eller va säger man?

Ja jag skulle ha skrivit några rader i går men orken fanns liksom inte,
så de får bli i dag i stället.
Var ner på Hälsocentralen i går först på förmiddagen för att lämna ett
urin prov och visst de visade posetivt på uvi och blod va de med :(
De tror till och med att de har spritt sig till njurarna då jag hade ont även
där då sköterskan kolla de, sedan va de bara i väg för att lämna barnen på
dagis och en till farmor för jag skulle få järnspruta. URK och fy.
Så nu är de inte bara blodbristen och järnbristen jag har att tampas med, jag har även
denna hemska uvi som gör så ont.
Fick order att va jag inte bättre om någon dag så skulle jag åter igen söka läkare, gah jag
blir då knäpp på detta och så blir de väl klipp kort nere på hälsocentralen med så mycket som
en annan har varit där den sista tiden :(

Men i dag ska jag i allafall försöka att se allt lite posetivt, för i dag är de 10år sedan man tog studenten och så blev jag och R tillsammans, så hjälp redan 10år.
Ja där ser man hur fort tiden rinner i väg, man hinner inte med alls med dessa år, månader och dagar nu mera. :)

Nä nu ska jag ta mig en värktablett för de börjar kännas att den som jag tog för ett tag sedan börjar gå ur kroppen.

Men hoppas ni andra har bättre väder än va vi har här, för här regnar de och usch va de är trist för en annan vill ju ha SOL OCH VÄRME NU.

Ha de gott

KRAMAR OM!!

Inga kommentarer: