söndag 7 juni 2009

Vilken dag de har varit.....

Min lille söta goa Max har brännt sig på spis plattan i dag, usch va jag känner mig hemsk. :(
Han kom med stolen då jag stod och höll på med nyponsoppa till barnen, men jag tyckte de va bättre att han var i min famn utifall han skulle bränna sig när han stod på stolen.
Men som sagt han var i min famn åh medans jag drar bort kastrullen från den heta plattan hinner min söta lille Kille ner med handen rakt på den varma plattan, åh jag som skulle skydda honom ifrån att bränna sig :(

Jag har mått som en kratta efter de, och känner mig som världens dumma mamma som inte hann med åh se detta :(
Men som tur va så blev de väl bara på fingertopparna och en liten liten blåsa på handen, vi behövde inte åka in men skulle hålla koll så att inte blåsorna spricker.

Men nu leker han igen som vanligt efter att ha sovit i 4 timmar, han fick även lite smärtis av mig så han skulle kunna komma till ro.

Men usch vilken dag säger jag bara och vi som skulle göra lite i dag, men så blev de inte blev mycket mys med lille man så att han skulle ha någon annat att tänka på då han var vaken.
Men som sagt jag är då glad att vi har den glada Max tillbaka, tänk va lite sömn kan göra mycket, nu ska jag till att göra pannkaka men denna gång får inga barn vara mig nära då jag står vid spisen.

Ha de gott alla glada så ses vi sedan igen.

KRAMAR OM!

Inga kommentarer: