tisdag 9 juni 2009

Så va de Tisdag och Solen är framme :)

Ja så va de tisdag och solen är äntligen framme, kankse kommer de lite värme i dag då :)
Nu ska jag snart i väg med barn till dagis och skolan, sedan blir de hem städa, baka lite och sedan när R kommer hem så ska vi åka till hans föräldrar för J fyller år i dag så vi ska dit på lite tårta och ha lite skoj.
Men innan allt detta måste jag hinna med att åka ner på hälsocentralen med Max, hans blåsor på handen har nu spruckit och lill grabben min har så ONT :(

Så de blir troligen omläggning i dag och usch va jag lider med honom.
Jag har varit uppe sedan 03 med honom, han hade så ont så på slutet så grät både jag och han.
De gjorde så ont i mitt hjärta att se honom så ledsen som han då var :(
En förälder vill ju bara sitt barn de bästa.

Kommer lite om min dag sedan i kväll också så vi får höras mera, snart dax för att dra till skolan/dagis.

KRAMIS PÅ ER och hoppas ni får en fin och underbar tisdag med mycket sol.

Inga kommentarer: