måndag 25 maj 2009

Lite bilder ifrån i helgen :)

Nu kommer de tre bilder på min minsta lille gulleplutt. :)
Vi tar och myser lite i solen innan, vi ska ut och spela lite boll ;)

Här medan ser vi vem som hitta bollen innan mamma ;)
De va mig en stolt kille som kom med bollen då, kan jag lova.
Ja undra om jag är på rätt spår nu då, hmm undra bara vart målet är.
Men hittar jag den inte så får jag väl göra ett eget mål då.


Mammas lille gull, han älskar allt som har med bollar, traktorer och sådant som låter :D
Men jag kan ändå inte riktigt fatta att han redan är 1½år gammal, denna tid har man inte hunnit med som man har velat. *LER*
Men så är de väl med de små trollen, de växer och har sig och tiden den räcker inte till för oss som förälder.
Nä nu ska jag till att städa lite här hemma, för när trollen kommer hem så ska vi vara ute och mysa i de fina vädret. Så lika bra att passa på att göra lite nytta inne då när de är på dagis/skolan.

Ha de gott och hoppas ni andra också får en underbar måndag med mycket sol :)

KRAMAR OM!



Inga kommentarer: