onsdag 13 maj 2009

Onsdag morgon....

Åh var tar veckorna vägen egentligen då? Jaja blev ingen besök här i går eftermiddag/kväll.
Men nu kommer de lite i allafall och i går så blev de, köra en på dagis, två på skolan/förskola och en blev hemma med mamma för att han skulle till tandis för att kolla lite, besöket gick jättebra och tandhygenisten blev lite lätt förvånad när hon såg att de är 8 gaddis på G på min lille man. Inte undra på att han har varit grinig här för oss och så, de är 4 uppe och 4 nere som hller på att komma alla har kommit upp lite så de va lätt att se, så nu ska de bara växa till sig lite sedan har han ju fått de han ska ha.

Och de bästa med gårdagen var ju ändå att Gubben kom hem efter lunch här, operationen hade gått bra så nu får han stå ut med värken ett tag och sjukskriven i 2 veckor och får ej lyfta på 4 veckor.
Så nu får man även ta hand om honom åh pyssla om mina nära och kära men de ska nog gå de med, älskar att pyssla om de som jag älskar mest av allt ;)

Nä de blev inget fönster puts för mig i går då vädret va lite si och så där och sedan på efter middagen börja de ju åh regna med så då va de ju inte någon tajm för att putsa får se hur de blir i dag med den delen och sedan så ska jag ner till tandis i dag med men denna gång med lille Leo som ska laga en tand frå väl se hur de går, men håll tummarna för oss att de går bara bra. ;)

Nä dax att göra lite nytta och sedan blir de till att köra dottern till skolan.

Kramis i massor till er alla.

Inga kommentarer: