tisdag 12 maj 2009

Tisdag

Ja så är tisdagen här då, i går va de jobbigt.
Man vänta åh vänta på att telefonen skulle ringa, och att älsklingen
skulle berätta att allt hade gått bra.
Så vid 19:15 ringde han åh medela att han nyligen hade vaknat ur narkosen, och
att han skulle bli kvar över natten.
Barnen var ledsna saknade pappa SÅ MYCKET, men efter att de hade pratat med
pappsen så gick de bättre ;)
Men i natt vaknade Leo åh var jätte ledsen, JAG VILL HA PAPPA :(
Lille vännen fick sitta med honom en stund så han blev lugn igen, sedan fick han sova med
mamma.

Ja va händer i dag då? Jo de blir till att köra Leo på dagis och Simon och Isabell ska på skolan och förskolan sedan bär de av för mig och lille Max till tandis och skulle väl även tro att de blir en sväng till Hudiksvall för att hämta hem älskade vännen vår som är där.
Sedan blir de att hämta hem de andra små trollen och hem för att mata min kära snabeldrake och moppa av golven ;)
Kanske jag till och med tar och putsar fönster för de skulle behövas en omgång med de också, men får väl se var och hur orken till åter i dag :)

Nä nu är de frukost som gäller här hemma, men jag kommer troligen in under kvällen igen.
Ha de gott mina nära och kära samt hoppas ni får en underbar tisdag.

Kramar om!

Inga kommentarer: