söndag 17 maj 2009

Söndagkväll...


Åh va helgen springer för bi då, man hinner inte med helgerna :(
Nä nu är de bara till att fixa lite kvälls fika och duschning av barn, sedan blir de sängen för de små liven och jag ska ta mig en lugn stund med datorn ;)


Ska berätta lite va som hände i går och de va ju som sagt lite de, för först va de samling på skolan 9:30 för vi hade vårstädar dag där :)

Hur mysigt som helst va de och fick samtidigt träffa på lite föräldrar som man inte gör så ofta och genom att mina är rätt ny på skolan har man inte riktigt hunnit med de andra föräldrarna ofta så åker mina bussen dit och hem, eller så lämnar man på dagis samtidigt så de blir lite som de blir.

Men skoj hade vi i allafall, och sedan åkte vi hem en liten sväng och hämta med oss pappsen.

För vi skulle sitta där under kvällen för de skulle bort, barnen var ute och lekte för de mesta och hade skoj. :D

Sedan vid åtta tiden fick jag in mina små, lämpligt med lite fika då och hinna med en dusch, sedan blev de soffan med mys och kolla på melodifestivalen ;)

Jag tycker dock att de va en rätt bra låt som vann, så STORT GRATTIS TILL NORGE ;)

Synd bara att Svergie kom på den plats de kom på, men huvudsaken var ju att de inte kom sist :)

Nä nu till att fixa lite små troll här.

KRAMIS

Inga kommentarer: