söndag 3 maj 2009

Tänk va tiden rinner i väg.....

Man hinner ju inte med sig själv här inte :)
Redan Maj åh Solen är framme åh man har helt underbara dagar ;)

Barnen är mesta dels ute och njuter även mamma passar på att vara ute och njuta av de fina vädret som landet bjuder på nu, men i dag blåser de lite och är lite små kyrligt i allafall nu på morgonen är de så ;)
Jag ska nog passa på att göra lite nytta i dag ja i allafall nu på förmiddagen ska jag passa på, för sedan på efter middagen ska vi hem till svärföräldrarna åh grilla :D

I morgon ska vi ha kvarsamtal på skolan, för både Simon och Isabell de kommer att bli skoj att höra hur de går för dom i den nya skolan.
För är de som här hemma så är de ju bara bra, för efter att vi har bytt skola/dagis till dem så har vi fått glada små troll som kommer hem efter skolan och är mer lugn i sig själva. :)

Nä nu ska jag sätta lite fart här innan, Gubben kommer hem ifrån skogen och innan vi ska i väg.
Jo jag är ju sjukskriven till mitten på maj här, får väl se hur de blir då.
Ska ta nya prover så jag hoppas att järn värdet har gått upp lite sedan jag var i väg sist här, för då hade jag ju nästan inget järn alls i kroppen men nu tänker man på att äta järn rikt och så tar man dessa järntabletter två om dagen så Håll tummarna att de är bättre :D

Jo är de någon som är intresserad av att köpa doft ljus eller något så Hojta så beställer ja, för jag säljer ifrån Partylite, Åh nu till sommarens favorit så är de även myggljus som kan va bra att ha mysiga ute kvällar ;)

Kramis

Inga kommentarer: