måndag 20 april 2009

Ja så va de ett tag sedan igen då......

Ja som sagt nu va de ju ett tag sedan jag skrev här igen, men som innan så har ju inte min ork riktigt kommit tillbaka men fick som sagt i fredags reda på VARFÖR man har varit så trött.
De beror på att jag knappt har något järn halt i kroppen, så inte konstigt med att man har varit trött då man har järnbrist.
Men nu är de på väg att fixas till eller hur jag ska säga de, äter nu järntabletter samt försöker med järnrikt kost så man får upp detta lite snabbt nu då.
Nya prover skall tas om en månad så jag hoppas dock att de är bättre då :D

Påskolovet var helt underbart, vi myste och hade de skoj fast vi bara var hemma om man säger som så, men härligt de med.

Nä nu ska jag fixa lite här, eller rättare sagt underhålla min lilla Max som tycker att mamma är lite lätt trist som sitter här nu ;)

Kram på er alla.

Inga kommentarer: