torsdag 9 april 2009

Så va kvällen kommen...

Åh barnen ligger och sussar så gott i sina sängar, de va två glada barn som kom hem med bussen i dag. Så deras dagen hade verkligen varit lyckad för de, och de ville verkligen göra om de. Kan tänka mig de att detta blev något som de skulle kunna tänkas åka med mamma eller pappa på eller kankse till och med båda två :)

Själv va jag till läkaren i dag och gissa vad, Nu är jag sjukskriven i 2veckor på heltid samt efter de kommer jag att va sjukskriven halvtid i två veckor, sedan får vi se om de ev blir längre eller hur de nu ser ut då.
Men just nu så va detta välbehövligt och hon såg även att jag hade gått ner i vikt, de blev hon väl inte så glad över, Obs men de är inte frivilligt de har bara varit mycket om mig just nu och de förstod hon förvisso ;)

Ska tillbaka på tisdag för att lämna blodprover och sedan är de väl bara att vänta på svar på de.

Nä nu ska jag till att sätta mig i soffan, men ha de så gott alla ni och ha nu en fortsatt trevlig torsdags kväll.

KRAMAR OM!!

Inga kommentarer: