torsdag 9 april 2009

Glad Påsk!

Tittar nu in en sväng innan jag sticker i väg, i dag är ju dagen som alla vi
Häxor sticker till blåkulla ;) så jag måste ju bara in för att önska er GLAD-PÅSK
innan jag startar min kvast och drar. :) Visst ja måste leta reda på katten, för den vill
tydligen inte med i dag undra vilket hörn den nu gömmer sig i. :)
"Skämt åh sido :D"

Hoppas ni får en trevlig påsk helg, här verkar de som att jag kommer att vara LEDIG,
så skönt åh så härligt att kunna njuta med familjen nu i påsk, men än är ju förvisso inte dagen över den har ju bara börjat mycket kan hända innan de är kväll.
Men jag hoppas att jag blir ledig nu så jag inte behöver åka och jobba skulle vara lite trist när jag verkligen vill vara ledig och njuta av mina små troll.
Jag hoppas även att solen kan titta fram så vi kan vara ute och bara njuta av ledigheten.

Nu ska jag fixa lite sedan så ska mina små älskade barn, mina två äldsta i väg och bowla blir borta hela dagen, behöver jag säga att de verkligen längtar nu tills kl närmar sig halv nio när bussen kommer :)
Jag hoppas verkligen att de får en bra dag och att de verkligen kommer att njuta av den här dagen.
Sedan får de påsklov, de kommer att va på fritids en dag nästa vecka i allafall som jag vet om nu, men resterande av veckan är de lediga och få mysa lite med mamma ;)

Ha en bra torsdag och en riktig GLAD PÅSK till er ALLA ;)

Inga kommentarer: