tisdag 7 april 2009

Var hittar man orken??

Ja undra om jag nu ska googla på att få fram orken igen. :)
Känner mig trött och tagen i kroppen, har inte lust med något längre.
Men kanske de kan bero på vädret, disigt och grått är de i dag och de
känns ju inte så himla skoj när de är så.
Men jaja orken måste jag försöka få fram lite i allafall, så man kan göra de
dagliga görat i allafall.
Jo ett gott tecken är ju att Simon är mycket piggare i dag och de känns nästan
som att febern va de sista i går. Hostan är kvar men han är uppe och han äter nu
så roligt och skönt att se.

Så pass pigg att han började bråka om att åka till skolan i dag, lille vän du ska minst ha
en feberfri dag innan du kan gå och i morgon är han ledig ifrån förskoleklassen så då kan
han vila upp sig ännu mer.
Så nu håller vi verkligen tummarna att de är bättre och att han inte missar torsdagen med bowling och tacobuffe till lunch. ;)

Han älskar att bowla så jag förstår honom att han inte vill vara hemma, när de andra åker så med lite tur kan även han åka med.

Nä nu till mitt dagliga som skall göras, bäddas, städas upp lite och så va ju de tvätten också.
Pust och stånk att den aldrig vill vara slut någon gång :D

Kramis på er alla!!!

Inga kommentarer: