onsdag 8 april 2009

Så va de Onsdag igen :)

Ja så är de onsdag och redan kväll, tjohoo var tog denna dag vägen då.
Mycket som jag skulle ha gjort i dag har inte alls blivit av, så jag får ta lite även i morgon.
Simon är dock hur glad som helst, mycket piggare och så.
Pratade med skolan tidigare i dag och så han ska med på bowlingen i morgon, de blev ett glädje tjut här hemma och så en bamse kram på mamma :D

Min älskade man jobbar över i dag igen de hade en del som måste bli klart innan påsk och som ja ni vet den börjar i morgon de och de skulle skickas i morgon så jag vet inte när han kommer hem.

Själv ska jag snart plocka ur och i diskmaskinen igen och sedan ta en vända med snabeldraken, för ack va de dras in nu när de tinar som de gör samt att vovven har en del att bära med sig in efter att hon har varit ute.
Men va gör de för de blir ju trots allt varmare UTE och DE GILLAR JAG VERKLIGEN :D

Nä nu ska jag fixa lite här, och snart så blir de säng gång för mina små med ska lägga sig runt halv åtta så de verkigen orkar med morgon dagen :)

Kram på er så ses vi sedan igen!!!

Inga kommentarer: