måndag 13 april 2009

Dags för ett inlägg kankse :)

Ja så har man varit väldigt off ifrån bloggen i helgen då, men jag har inte haft orken till att ens tänka på att blogga.
Har tagit denna helg till att bara vila känner att jag behövde det väldigt väl nu, när kroppen börjar säga ifrån.
Hmm kankse dags att lyssna lite på sig själv och varva ner och komma tillbaka till mitt gamla jag igen, varför denna depp kan man ju fråga sig men de är lite bättre nu.
Visst inte helt men de är på god väg igen ;)

Har i allafall varit mysigt att bara vara med familjen i helgen här, och jag kan ju lova att denna vecka kommer vi ha lite skoj.
Visst vi kommer bara att vara hemma på påsklovet men vi kan ju ha lite skoj för det :D

I dag är de ett så trist väder här, de regnar usch åh jag som hade hoppas på lite sol i dag med, men jag hoppas att veckan bjuder på lite sol så vi kan vara ute och busa lite med.

Nä nu ska jag ta och plocka undan efter frukosten här och sedan skulle ja tro att jag ska lägga min lille plutt igen för nu verkar de som att inget vill gå hans väg.

Kram på er och hoppas ni har haft en underbar påskhelg :)

Inga kommentarer: