lördag 4 april 2009

Här är de sjukstuga :(

Ja här har nu förkylningen bitit sig fast u väggarna, de började förra helgen med att lille man Max åkte på hög feber och hosta, sedan så på måndags kvällen sjukna Leo in i hög feber.
Japp denna vecka har man varit hemma med sjuka barn, i går så åkte Simon på hög feber runt 39 grader och hostar som bara den :( och nu på morgonen kommer även Isabell upp och säger jag fryser hemskt så jag känner på henne och även hon är varm.
Så nu är Max lite piggare med de andra ligger, Leo är feber fri men är fortfarande matt i kroppen lille vännen.
Så nu hoppas jag bara att Simon och Isabell frisknar på sig innan torsdag, då ska de ju i väg och Bowla med skolan så jag hoppas verkligen att de är friska då.

Nä nu ska jag göra lite frulle här och sedan ska jag till att börja på med städningen och tvättning, de är ändå så trist väder ute så då kan man passa på att göra lite inne.

Ha en underbar lördag ni andra, här ska vi se till att bli friska och göra städningen klar.

Kramar om!!

Inga kommentarer: