måndag 6 april 2009

Måndag igen.. Och förkylningen är fortfarande kvar. :(

Ja så är de måndag igen och förkylningen sitter dock kvar i dessa väggar, Suck och stonk nu är min älsta hemma ifrån skolan, blir dock hemma även i morgon.
Visst i dag är han feber fri men som jag och hans fröken sa lika bra att ta några extra dagar för att krya på sig så att den inte kommer tillbaka.
Hon hoppades att Simon dock va bättre tills på torsdag då de ska åka och bowla samt äta en god tacobuffe, de skulle ju vara så synd om han skulle missa de så nu har han tre extra dagar att friskna på sig helt och hållet för på onsdagar är han ändå ledig om han nu inte ska va på fritids då jag jobbar men denna vecka är de även hemma därifrån.
Sedan är de ju LOV får hoppas att jag inte jobbar så många dagar, har ännu inte hört något så jag hoppas verkligen att jag är ledig då.

Dottern är dock på skolan, hon hade bara en feber top i lördags men nu hur pigg som helst.
Så då fick hon gå och de va en glad liten dotter som åkte iväg med bussen kan jag lova, efter att vi har bytt skola till dem så vill hon inte va hemma så i lördags sa hon de spelar ingen roll mamma om jag har feber på måndag jag ska på skolan. :)
De är så skönt att höra och se att de verkligen trivs i denna skola, så här har hon inte varit på hela tiden i den förra så jag är bara så Glad.

Jag ska nu ta och börja påsk städa lite här hemma, de är inte så fint väder ute och sedan är man ju ändå inne med sjukt barn så då kan jag lika gärna få de fixat med städningen här. ;)
Nä nu får detta räcka tills lite senare när lilla jag kankse behöver mig en liten Pause i de hela.

Kram på er så länge.

Inga kommentarer: