torsdag 21 maj 2009

Så har man blivit Fotbolls mamma....

Ja som sagt nu har man blivit fotbolls mamma med, först kommer dottern hem
Mamma jag vill börja och spela fotboll.
Klart att du ska få göra de och sedan kommer sonen mamma jag vill börja på fotbolls skola får jag de, visst de går bra om du vill de.
Så vips så har man två som ska spela fotboll i sommar :)

Så nu är de väl bara i väg och införskaffa de som behövs, åh ja vet ju så lite om fotboll så nu är de bara till att lära sig då ;)

Ni får gärna komma med tips och förslag på va som behöver införskaffas :)

Kramar till er alla. :)

5 kommentarer:

Lilla Jag sa...

Benskydd, grusskor, fotbollsshorts och kanske fotbollsknickers, samt såklart en vattenflaska. Sen är det bara att tuta och köra! ;)

Kram från fotbollsmorsan som varit med ett tag nu! ;)

Mitt liv som fyrbarns mor sa...

Lilla Jag:

Tack åh tack för tipset då får de bli en sväng till staden snart nu då ;)

Då kan vi slå våra kloka huvuden ihop, men troligen så är de du som får komma med alla goda råd :)

Kramis

Unknown sa...

Mina klarar sig med gympaskor, shorts, T-shirt och en vattenflaska.
Ska dock inhandla benskydd. Har inte hunnit med det ännu. Sonen har testat 2 ggr och dottern 1 gång, de är eld och lågor inför detta.

Mitt liv som fyrbarns mor sa...

Mie:
Ja för Simon kommer de nog också bli så med att han får ha gympaskor, t_shirt och Shorts, men Isabell kommer att spela hela sommaren som jag förstod de :)
Så för henne kommer de nog bli lite inhandling till :D

Även min små troll går och bara längtar nu, åh så har de en mor som inte alls är fotbolls intresserad men får väl bli de då *LER*

Hoppas de är bra med er.
Åh lill killen är ju snart 1år, usch va tiden riner i väg.

Kramis

Unknown sa...

Jag är inte ett dugg intresserad av fotboll heller, men om änglarna tycker det är roligt, är jag gladeligen med och hejar på dem :D

Det är bra här annars.