fredag 15 maj 2009

Jippi de är FREDAG IGEN :)

Åh nu är de äntligen fredag igen och man får verkligen njuta av de få dagarna som barnen är ledig :)
Jag hoppas dock att vädret kommer att vara strålande med, för i dag är solen framme och de verkar inte heller blåsa lika hemskt som de gjorde i går ;)

Snart ska jag köra min älskade tös till skolan, sedan blir de raka vägen för lilla mig ner på HC för att ta nya prover, hoppas hoppas att järnvärdet har gått upp.
Men jag tror banne mig inte att de har gått upp så mycket :(
Då jag känner mig fortfarande lika trött och bara vill sova, kan sova hur mycket som bara den och ändå är jag lika trött som innan. :(

Jaja någon gång blir de väl bättre de med, hoppas även på att jag får mitt schema över sommaren så man vet hur man ska jobba och kunna planera lite efter de :)
Dagis/fritids vill väl också veta hur barnen ska gå i sommar skulle ja tro.

Jo måste ju också säga de att jag har ju skicka in en intresseanmälan ang att börja sälja kryddor ifrån Alpnaering, så jag hoppas jag får svar SNART bara längtar de jag skicka in som intresseanmälan på är matprodukter och hälsoprodukter ;)
Så vi får väl se om de blir något av de hela, men de är ju helt underbara kryddor så jag vill ha SVAR NU :)

Nä nu ska jag bege mig med tösabiten till skolan, åh sedan ner så de får sticka mig lite, sedan måste jag hem och göra mina måsten i dag IGEN tänk att de aldrig finns en sådan dag man bara kan strunta i måsten och bara vara, kan inte måsten bara gå upp i rök? :)
Men ja undra hur de då skulle se ut ;)

Ha de gott och ha en underbar fredag med er, för de ska banne jag ha fast mina måsten är med ;)

KRAMAR!

Inga kommentarer: