onsdag 20 maj 2009

Måste bara visa detta :)

En stolt mamma till en son som verkligen lägger ner tid på att sitta och rita.
Här nedan så ser ni bilden som Simon snart 7år har ritat helt själv, visst en bild
brevid men ändå jag blev helt mållös när jag såg va han hade ritat.
Så jag kan då lungt säga att jag är så STolt över honom, så nu har han fått skiss pennor och skiss block och sedan så ser man inte sin son så ofta, antingen är han på sitt rum åh ritar eller så är han ute och leker. Men visst kan de bli lite vilda lekar även inne men inte lika ofta som innan :D

Så nu har jag delat med mig av en bild men de finns fler, och jag kan då säga fler kommer de att bli.

KRAMISAR PÅ ER ALLA!

2 kommentarer:

Lilla Jag sa...

Oj, vad duktig han är! *riktigt impad*

Kram! :)

Mitt liv som fyrbarns mor sa...

Lilla Jag:

jo du denna grabb slutar aldrig att förvåna en, så man ser ju att man har en blivande konstnär i familjen ;)

Kramar om ;)