torsdag 7 maj 2009

Ja man får väl börja med....

Det som hände i går lite lätt då :)
JA i går var de dax för min lille man att få 1½års sprutan, tjohoo redan 1½år du kom lille vännen min. Tiden rinner i väg och man hinner inte alls med.
Vikten är 14kg nu och längden är 87cm inte liten kille längre åh mamma som ville ha han liten LÄNGE :D
Men se där de fick inte mamma inte, sedan va de bara att åka hem till farmor och farfar för att hämta hem bröderna som fick vara där medans vi var på BVC.
Tack snälla farmor och farfar ni är GULD VÄRLD kan jag lova, Farmor bjöd lille man på lite kaffe ingen höjdare tyckte han men han kunde ju inte säga Nej när Kusin T drack, så min lille kille drack i rena rama avensjukan kan ja lova ;)
Sedan va han spidad under hela dagen, hmm undra om mamma ska börja med kaffe med om man får en sådan energi kick av det. Tänk va mycket som skulle bli gjort VARJE DAG *SKRATTAR*

Sedan var vi bara hemma, Simon satt mest åh rita hela dagen kommer sedan att lägga in lite bilder som han har ritat min lilla skrutt, ska bara hitta laddaren till digitalkameran för den är BORTA så hallå min lilla laddare du kan väl ta och komma fram nu, för nu har du varit gömd så länge ;)

I dag är de på dagis/skolan så jag har inte gjort de jag igentligen skulle passa på med medans de var borta, tänkte ju städa medans de var på dagis/skol men jag vilade mig i stället. Kände att jag behövde det och så blev de. :)
Städningen kan jag ta när mina älskade små troll är hemma igen, för då kan man ju inte vila så då kan jag väl åtminstone göra lite nytta här hemma :D

Nä nu ska jag fika lite och sedan ska jag i väg för att hämta hem mina älskade hjärtan :D

Kramis på er alla och hoppas ni har en underbar torsdag ni med.

Inga kommentarer: