måndag 7 september 2009

Ett litet pip ifrån lilla mig så här på måndags kvällen....

Så nu är jag här inte bloggat på ett tag, men har haft fullt upp.
Har jobbat en del, sedan har man hämtat hem dottern från farmor och farfar hon har varit där ett tag, sedan var de Simons tur igen att va hos farmor och farfar åh gå på marknaden med dem. Isabell skulle ju åka med min bror och hans familj på marknaden så då var de inte mer än rätt att Simon fick va med farmor och farfar men även lille Leo fick följa med de till marknaden i helgen när de va i Hudik.
Jag jobbade så jag kunde ju inte åka in, men jaja barnen kom då in och de va ju huvudsaken de.

Så i går när Isabell kom hem var hon eld och lågor för då hade hon träffat min kusin som inte jag heller har träffat på LÄNGE, så jag kan tänka mig att hon var lycklig åh han är en sådan person att man kan inget annat än att gilla att va i hans närhet.

I morgon är jag ledig och då kommer de att bestå lite nytta här hemma, Städning och tvättning står på schemat samt lek och bus med barnen.
Hoppas hoppas på fint väder så vi kan vara ute och busa av oss lite.

Ha de gott alla så ses vi i morgon igen, nu ska jag ta och leta upp sängen för att inta rygg läge nu är de dax för de.

God natt och sov gott.
//Monica

Inga kommentarer: