måndag 21 september 2009

Nu va de ett tag sedan igen.....

Ja nu är jag här igen och försöker att blogga lite.
I helgen var vi på skolan för de hade 5års jubileum där och en massa roligt va de, ridning för barnen lotter att köpa, lite cirkus prövningar som barnen fick testa på.
Simon såg på barnlotteriet ett city lego som han så gärna ville ha, men vann inte såg i hans ögon hur besviken han blev men sa inget.
Isan köpte två lotter och va vinner hon jo just det lego som Simon så hett önskade sig.
Så säger Isan till mig mamma ska jag lägga undan detta?? Så Simon får de på julafton?? Sedan skricker hon Nej de gör jag inte han får de av mig NU då blir han glad.
Han blev så glad man såg till och med tårarna i ögon locken på honom, och sedan fick syrran en jättekram och så orden du är bara bäst min syster. =)

Visst de bråkar väldigt mycket med varandra men de älskar varandra mer och just sånna här gånger man blir så himla glad att se. :)

Alla på skolan berättade ju även för Isan hur snäll hon var och va stolt hon blev då =)

Nu blir de lite städning och tvättning för mig och så ska jag försöka med att hinna med lite mys under dagen med mina små killar som är hemma. =)

Ha de gott alla och hoppas ni får en trevlig måndag.

KRAMEN!
//Monica

Inga kommentarer: