onsdag 16 september 2009

Ett nattligt inlägg blir de ifrån mig nu....

De är inte ofta de händer att jag skriver i min kära blogg denna tid på dygnet, ofta brukar jag vara så trött så jag sover denna tid. =)
Men nu är man uppe och pigg dess utom borde sova så man orkar med att få upp barnen så de kommer i väg på skolan och så, men jag kan inte är rastlös och pigg.
De är lite irriterande men men snart så ska jag trotsa de med och sussa gott, haft blogg torka eller va man ska säga.
Vet inte riktigt va jag ska blogga om, händer inte så mycket nu i min familj.
Kan de bero på att jag inte är hemma så mycket, mest på jobbet men som sagt de händer att jag kan vara ledig jag var ledig i måndag och i dag tjohoo två dagar under en vecka va har hänt =)

Men nu har jag åter igen 4 jobb pass innan jag är ledig igen, men i helgen kommer jag och min svägerska att jobba YAY alltid lika skoj att jobba med henne. :)
Då kan jag säga att de är fart och fläkt från vi börjar tills vi slutar, skulle egenligen jobba min delade tur på söndag men den tog hon så fick jag hennes på lördag passa mig bättre då jag är ledig i 3½ timme och skola för barnen har jubileum så då ska vi dit. =)

Nä undra om man ska leta rätt på sängen och mysa ner sig lite och kankse kankse så somnar jag också men först får jag nog läsa ex antal sidor innan :)

KRAMEN
//Monica

Inga kommentarer: