fredag 11 september 2009

Fick hämta hem Isabell i dag från skolan.



Läraren ringde hem i dag och medela att Isabell hade ramlat ifrån klätterställningen som de har på skolan. :(
Berättade med att hon hade slagit höften, jag fick sådan hemsk panik bara gav gubben sakerna som jag hade handlat och for med tårar i ögonen.
Bulltande hjärta och så en bild framför mig att nu ligger hon nedanför och har så himla ont.
När jag kommer på skolan ser att barnen som är ute på rast leker som de alltid gör, så förstod jag att Isan är nog ändå inne.
Gick in och där satt hon i soffan med kallt omläggning på höften Simons fröken satt med henne så de berättade att Isan hade gått in själv, då andades jag ut hon kan röra benet *SKÖNT*
Visst hon var ju både röd och svälld åh de är hon än, prata med HC och de tyckte vi kunde avvakta då hon kunde gå.
Så nu är de vila i helgen och en mammas hjärta är nu lättande då de inte va så hemskt som min bild va.
Men jag blir bara så himla rädd när de händer henne eller mina andra barn jag vill ju kunna skydda de från allt.
Men hon kommer troligen att bli väldigt blå skulle ja tro, samt att vi får väl se hur de blir och kankse får ta de lite lungt på idrotten på måndag men de ser vi hur de är då.
Nu ska jag fixa lite att äta här till oss, sedan blir de till att hämta hem go grabbarna så får de va med pappsen när jag åker på jobbet för att jobba en stund i kväll.
KRAMEN och hoppas ni får en underbar fredag samt helg.
//Monica

Inga kommentarer: