fredag 4 september 2009

Fredags morgon och helgen närmar sig......

Ja i dag är de fredag och Helgen närmar sig med stormsteg om jag säger så ;)
Men jag kommer nog inte att märka av helgen så mycket som jag skulle vilja ändå, för jag ska jobba men de går bra de med. =)
Veckan har varit bra och vi har också hinnit med att mysa lite här hemma och Isabell har varit hos farmor och farfar i några dagar så hon har åkt till skolan ifrån de, visst mitt humör har varit lite i obalans nu de senaste dagarna men inte så konstigt då jag har mensen då är mitt humör verkligen ur balans Hmmm varför kan man inte va på topp då?

I helgen är de marknad i Hudik och inget som jag riktigt ser framåt på den helgen för 13år sedan somnade mamma in, kan inte fatta att de redan har gått 13år.
De känns ju banne mig som om de vore i går, sedan på lördag ska min bror åka till vår farbror som fyller 90år hmm ja de hade jag helt glömt bort så lite arg är jag på mig själv att jag har tagit på mig jobb just denna helg men får väl skicka med något ifrån oss här hemma.

Nu ska de bli lite frulle här till hungriga små magar, de bli macka och mannagrynsvälling, sedan är de bara till att få på oss kläder och allt de som ska med till dagis/skola.

Ha de gott.

Kramar om.
//Monica

Inga kommentarer: