söndag 30 augusti 2009

Söndags morgon....

Ja de är ju de, fattar inte var dessa veckor tar vägen. :)
Men nu är de söndag åh jag känner ett stort behov av sovmorgon, men icke de jobbet kallar så snart ska en zoombi bege sig dit igen.
Hoppas inte de gamla blir rädd för en bara, de skulle va hemskt de, om man kommer in och säger godmorgon och man ser hjälp i deras ögon va är de som kommer in till mig och drar sitt täcke över huvudet igen. ;)
Nä fullt så illa är de inte men de kan kännas så innan man kommer i gång och en annan har vaknat till ordentligt. :D

I går hade jag min berömda delade tur, urk för dem kan jag säga för man börjar 6.45 och jobbar till 12:30 sedan så vet man att man ska vara på jobbet igen kl 16 för att jobba till kl 21.
Visst dessa pass går väl men de är inte alls roliga, nu vet jag också att jag har två sånna helger till framför mig.
I dag jobbar jag till kl 16:30 sedan har man två dagars ledigt och de ska bli skoj, mysa med barnen när de två äldsta kommer hem ifrån skolan och de två minsta får jag mysa hela dagen med. Längtar.

Nä nu ska jag fixa mig lite innan de är dax att bege sig åter igen.
Ha en underbar söndag ni andra så ses vi snart igen.

Kramen.
//Monica

Inga kommentarer: