måndag 3 augusti 2009

Lätt förvirrad är man här allt =)

Ja de kan man då säga att man är, både jag och min gubbe.
Hur ska detta sluta om man nu får undra de, *SKRATTAR LÄTT* både han och jag hade
för oss att han började jobba nu i dag och att han hade haft 5 veckors semester REDAN.
Men nu ringde han för ett tag sedan åh skratta för så va inte fallet han hade en vecka kvar av semestern =)
Så nu kommer han att flytta fram den så han blir ledig då jag är ledig en vecka =)
Ja de fick sig ett gott skratt på hans jobb, sa till honom när han rinde du får säga som så Jag älskar mitt jobb åh så skratta jag.

Ja i dag blir de lite mys med barnen och sedan ska jag försöka hitta ork att tvätta och städa lite.
De är så trist väder ute med, så man vill helst inte va ute som de är just nu.
Men dagen har bara börjat ännu och mycket kan hända under dagen ;)

Kram på er alla.
//Monica

Inga kommentarer: