söndag 9 augusti 2009

Ingen sovmorgon inte....

Här vakna man vid sex åter igen och inte kunde jag somna om heller, åh jag som hade hoppas på en sovmorgon i dag när jag sedan ska i väg och jobba efter middag och kväll.
Sedan blir jag kvar på jobbet till i morgon bitti jag har sov natt så jag hoppas att de kommer att vara lugnt där, för jag har aldrig aft en sov natt innan eller inte där i allafall men de ska nog gå bra de med. =)
Kankse jag kommer i gång med min mobilbloggning så jag kan blogga lite men de är inte så säkert har inte kommit på ännu hur de funkar.
Jag tekniskt?? nä kanske inte ändå. =)

Men fördelen med att jag vakna denna tid är ju ändå att jag har hunnit med en tvättmaskin och en till som snurrar på så snällt ;)
Lika bra att passa på när de är så pass fint torkar väder ute, men jag förstår ändå inte var all tvätt kommer ifrån tycker inte att de tar slut någon gång. =)

Kankse de är för att man är några i familjen och 4 små troll som är mer aktiv nu *LER*

Nä nu ska jag börja med lite frulle här så mina tre små magar blir glada för den fjärde lille magen han sover hos farmor och farfar i natt så han kommer hem i kväll ;)

Kramar om.
// Monica

Inga kommentarer: