lördag 1 augusti 2009

Redan Första Augusti...

Ja tänk att de redan är första augusti nu, var tog Juli månaden vägen då.
Känns ju som man har missat den, har inte riktigt hunnit med den kan jag lungt säga.
Snart är de skola igen och inte heller där kan jag riktigt fatta har en som börjar trean och en i ettan, så oj va tiden rinner i väg.
De är ju inte direkt liten längre mina små älsklings troll, men för mig kommer de alltid vara liten men de är väl så de. =)

Sitter här försöker vakna till, men helst av allt skulle jag vilja krypa ner i sängen igen.
Men icke de, jobb som kallar åter igen.
Har ju denna berämda delade turen i dag, eller NOT kankse man ska säga =)
Jobbar första passet mellan 6:45-12:30 och sedan 16-21, åh sedan kommer jag troligen att vara lika som de lätt dement när man kommer hem. =)
Men i morgon och på måndag är jag ledig då blir de till att mysa med de små troll man har, och utföra lite sysslor i hemmet. =)

Nä nu har jag inte riktigt tid att sitta här, måste fixa iordning mig så jag inte skämmer varenda en när jag kommer in på deras rum. =)

Hoppas ni alla får en underbar lördag.

Kramar om
//Monica

Inga kommentarer: