torsdag 6 augusti 2009

Lite piggare i dag...

Men inte mycket men jag känner att de är på rätt väg nu, mot rätt håll och allt jippi.
Kankse börjar man se slutet på denna förkylning också =)

Men mera synd om min gubbe nu, för jag är på så dåligt humör, hmm som alltid om man frågar min älskade =)
Men de kanske inte så lätt att bo med en PMS tant *SKRATTAR*
Nu är han på jobbet och har en lugn stund, flinar för mig själv lite lätt.
Barnen blev hemma ifrån dagis/fritids i går och i dag de är ju inte alls poppis i deras ögon, de hade velat vara där nu med alla sina kompisar.
Men de får bli nästa vecka då de kommer att gå 4 dagar så då är de nog nöjd ändå, och snart börjar skolan igen och de längtar efter att få träffa sina kompisar samt lite ny gamla =)
De är ju så de är lite barn ifrån deras förra klass som kommer att börja i denna skola nu i höst, så jag förstår att de tycker att de ska bli skoj med att träffa de igen.

Men de jag inte riktigt fattar att Isabell börjar redan i 3:an och Simon börjar 1.an, tjohoo var tar tiden tagit vägen man har inte så små barn längre.
Låg och tänkte i går kväll, hjälp de är bara 3år kvar för lillgumman på fritids.
En mamma fick lite lätt panik för om dessa 9år har gått så fort va ska då inte tre år göra =)

Nä nu ska jag ner för att starta en tvättmaskin nu när man är på benen man vågar ju inte tro att man är pigg hela dagen inte ;)

Kramar om.
//Monica

Inga kommentarer: