onsdag 26 augusti 2009

Ledig Onsdag

Ja så har jag en ledig dag nu och i morgon med för den delen. =)
Så nu blir de till att mysa med de minsta barnen som är hemma i dag med sin mamma,
Så jag tar med mig mina små killar för att åka och hälsa på min moster.
Ja om vi nu får tag på henne och då får vi hoppas på att hon är hemma, ringde till henne i går för att höra men då var hon borta hela dagen.
Så kankse vi har bättre tur i dag då, man kan ju i allafall hoppas på de.
Jag hoppas att min mormor är där med, men de beror lite på om hon orkar de.
Hon är ju 91år men bor fortfarande hemma i sin lägenhet, hon är pigg och allert trots sin höga ålder. Visst lite glömsk är hon ju men va har man att förvänt i den åldern då? jag är bara så glad att hon klarar sig i sin lägenhet.
Så ni håll tummarna att min moster är hemma i dag, skulle vara kul att träffa henne igen och mormor med kankse blir en sväng till mormor i morgon då om hon inte är hos moster i dag. =)

Nu snart ska Isabell och Simon snart gå till bussen för att åka till skolan, de blir buss de dagar mamma inte ska lämna på dagis/fritids.
Är mamma ledig så blir de buss för de två och de gillar verkligen att åka bussen, tur är väl att de går att lösa de så.

Nä nu ska jag fixa lite här men vi får höras sedan.

Kramar om.
//Monica

1 kommentar:

Annica sa...

Hej hej! WOW 91 år! Vår granne i Rickarum var också 90 år och bodde hemma på sin gård med sin fru! Han var banne mig piggare än MIG! Hahahaha!

Hoppas ni får en kanonbra dag!

Måste bara tipsa om en tävling på min kompis blogg! www.pooooh.se man kan vinna barnbestick där! :D

KRAM!