lördag 8 augusti 2009

Usch va hemskt....

Sitter ute på aftonbladet och läser om va som har hänt en barnfamilj, när de ringer till sos för att de vill ha en ambulans skickad till sin 1årige son som hade brännt sig med hett te vatten :(
Åh de får rådet att åka själv med sonen till sjukhuset :(
Och pojken som hade fått de heta vattnet i ansiktet, hals och bål. Nä usch va jag lider med honom och hans familj.

Vart är sjukvården på väg egentligen, vågar man verkligen bli sjuk osv.
Nä usch jag lider med de och med pojken för tänk vilka hemska smärtor han måste ha haft på väg in.

Skickar här med artikeln
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5618440.ab

Nä nu ska jag till att göra lite nytta åter igen här hemma, sedan blir de till att åka på jobbet och jobba kväll, egentligen skulle jag ha varit ledig i dag men de behövde extra personal så jag kunde inte säga Nej så de är väl så.
Hoppas bara att de fortsätter att ringa även i höst och vinter när de behöver personal.

Kramar om.
//Monica

Inga kommentarer: