torsdag 27 augusti 2009

Inget besök varken till mormor eller min moster..

Jag och mina två minsta barn hade ju tänkt åka och hälsa på min moster i går och så hoppades vi på att min mormor skulle vara där.
Men inget beslk till någon av de, för hade inte mormor varit där så som i går så hade vi tänkt åka till henne i dag.
Men jag ringde min moster i går men hon var inte hemma, nähä då blir de lite mys hemma då så tar vi de i morgon.
Sedan under dagen så prata jag med min kusin och hon berätta att vår mormor skulle operars i går för gråstarr, ja just de ja de hade ju jag glömt bort.
Så vi får vänta med besöken till de två, för moster var ju med henne så inte konstigt att de inte va någon som svarade. =)
Men så kan de bli när mina små troll har en glömsk mamma *LER*

Sedan på efter middagen i går ringer de ifrån ett annat äldreboende här i Delsbo och undrar om jag skulle kunna tänka mig att jobba i kväll, så då blir de jobb igen då för lilla mig.
Kunde inte säga Nej kan man få in en fot även där så kankse hösten är räddad trots allt, nu ska jag snart bege mig ner för att prata med denna chef om lite intro dagar för ikväll blev de att hoppa ut direkt och visst man har jobbat med detta ett tag så man kan ju de,
men för de gamlas skull kan de ju vara bra att ha varit där lite på intro innan. =)

Så om jag inte är helt slut i kväll så kommer de ett inlägg till, för natten som va har inte varit så skoj lille Max vaknade strax före tre i natt och bara grät usch hans mage är inte alls rolig han är åter igen hård och svårt med att bajsa lille vännen så nu ska vi testa att ta bort mjölken en sväng får se om de hjälper.

Kramar om.
//Monica

Inga kommentarer: