onsdag 5 augusti 2009

Varför kan den inte släppa taget om mig???

Ja varför kan inte denna förkylning ta och släppa taget om mig, så jag kan bli mitt gamla vanliga förvirrade person igen??
Jag är helt däckad av denna, fryser och svettas om vart annat. *Snyft och snörvel*
Men jaja någon gång måste de väl bli min tur också, om man säger som så.

Men bara för att man är förkyld nu så får man höra du har väl inte dragit på dig svininfulensan. gah man måste väl få bli sjuk utan att de är den?
Eller har jag så fel i det.
Jag brukar svara de märks väl om de är den man har åkt på, men jag är inte så rädd att drabbas av den.

Nä nu ska jag ta min kära kopp med panodilpulver, lite lätt varm för att se om man får lite ork så man kan göra något vettigt men som sagt de är väldigt tveksamt.

Åter kommer kankse i kväll annars får de bli en annan dag.
Ha de gott alla där ute så ses och höres vi snart igen förhoppningsvis från en liten piggare Monica.

Kramar om.
//Monica

Inga kommentarer: