måndag 24 augusti 2009

Känner mig nere i dag :(

Ja nu är de en sådan dag igen, jag känner mig nere och rätt less på allt.
De är till och med så att tårarna inte är långt borta, men varför??

Mycket som jag skulle vilja ha gjort i dag, innan jag börjar jobba men orken den
finns inte hos mig.
Känner att jag skulle vilja vara hemma ifrån jobbet i dag, men de går inte måste i väg.
Får väl se hur man känner sig i morgon för är de lika då så tar jag nog och stannar hemma,
för att vila upp mig.

Kankse ändå har blivit lite väl mycket jobb på slutet här, men jag är en sådan jag kan bara inte
säga nej när jag väl blir tillfrågad och då slutar de med en massa dagar i rad.
Så kankse de är så att jag är helt slut i kroppen, och bara behöver en dags vila..

Jaja slut om detta, dagen är då i allafall bra solen är framme och de verkar som att de
blir en helt underbar dag.

Ha en bra måndag vet ja och kram på er alla.

KRAMAR OM!
//Monica

Inga kommentarer: