tisdag 25 augusti 2009

Helt slut i kroppen och ett dunkande huvud :(

Ja jag är helt slut i kroppen och inte nog med de så ska man ha dunkande huvud på allt detta.
Skulle ha jobbat i dag men ringer och säger att jag kommer inte, har så ont i huvudet då får jag höra att de är även två till ifrån samma avd som har ont i huvudet.
Hmm ja undra om de är något som går, har då ingen lust att bli liggandes nu inte.
Nä de får räcka med en dunder förkylning som jag har avklarat, så de är väl bara till att vila, barnen är då på dagis/skolan så jag kan vila en stund nu här och hoppas på att värken går över.

Så min tisdag blir nog mest nerbäddat under täcket och något för ögonen, sedan är de bara att hoppas att alvedon och iprenen gör så att de släpper.
Fick tips om att testa att ta alvedon och ipren, så nu har jag gjort de.
För de skulle väl vara den bästa resultatet av att ta de ihop, någon som har testat de tidigare?
Jag har inte gjort de men hoppas dock på att de stämmer att de jobbar bäst ihop. ;)

Nä nu ska jag till att krypa ner.
Kankse kommer in en stund sedan.

Kramar om.
//Monica

Inga kommentarer: