måndag 17 augusti 2009

Nä nu va de ett tag sedan sist.....

Att de ska vara så svårt att få i väg ett inlägg in på min kära blogg, hmm fattar inte de kankse man nu börjar bli lite lätt senil eller va tro ni?
Har kankse jobbat för mycket nu och blivit som de man är med. *LER*
Nä de va lite skämt ifrån mig de, jag har bara inte haft tid och lust att sitta här.
Men nu kommer jag igen men med nya krafter, ser framåt när hösten börjar närma sig.
Skolan och alla dessa härliga färger som hösten bjuder på, och så får man ju inte glömma dessa mysiga stunder inne, när mörkret sakta faller på så tänder man några små ljus och sitter för att mysa en stund =)
De får man ju absolut inte glömma, jag bara älskar att sitta och mysa med levande ljus och allt som hör till.

Snart eller ja nu på torsdag så börjar de små skolan igen och jag tror att de längtar, få träffa alla igen och framför allt ha något att göra om dagarna för att sedan åter igen längta efter loven igen.

Nä nu ska jag till att fika med tvätten och samtidigt starta en ny maskin tvätt, sedan göra lite kvälls fika till de små innan de kryper ner i sängarna för att mysa ner sig.
I morgon är en ny härlig dag som väntar och en mamma som inte börjar sitt pass förän kl 16 så då kan man hitta på något med de små.

Kramar om.
//Monica

Inga kommentarer: