måndag 3 augusti 2009

Så va de min tur då att ligga sjuk.


Ja nu så var de min tur att sjukna in och inte så skoj.
Jag som hade bytt med en tjej så hon jobba min söndag och
så ska jag ta hennes pass i morgon tisdag.
Så för min del är de bara att knata i väg på jobbet, får väl ta och äta alvedon så man kankse klarar av sitt pass i morgon.
I dag har jag försökt tvätta och städa lite, men de har mest blivit ryggläge för min del.
Frossa har jag haft som bara den, men är feber inte bättre i morgon så får de nog bli att jag är hemma ändå. Men jag känner mig så himla taskig och inte alls snäll om man skulle bli hemma med ja i morgon är en ny dag vem vet kankse sker ett under under natten så den försvinner lika fort som den kom. ;)
Eller ja man kan ju i allafall hoppas på de, så man är pigg och allert i morgon.
Nä nu ska jag ta mig en kopp panodil pulver innan jag somnar och hoppas på att kunna sova i natt.
Kramar om.
//Monica

Inga kommentarer: