torsdag 13 augusti 2009

Ja nu är jag här igen....

Ja nu är jag tillbaka igen, har varit tyst ett tag, men jag har som sagt jobbat och varit helt slut när man har kommit hem.
Att jag aldrig lär mig, tar på mig lite väl mycket jobb och jag som skulle börja lugnt efter sjukskrivningen jojo säga de till mig =)
En som inte kan säga NEJ om de ringer åh frågar om jag kan jobba lite extra, de är så att bara vara timvikarie man vet ju inte om man har jobb nästa vecka så då tar man på sig mer fast i bland skulle man vilja kunna säga NEJ.
Men de kan jag inte för jag får så dåligt samvete, men jaja nog om de.

Barnen är de full fart på är på dagis/fritids om dagarna nu och de är så roligt för de att va där med kompisarna igen.
Att träffa de och busa av sig och nästa vecka börjar ju skolan också visst kort vecka så de är ju bra med en mjuk start. :)

Ja då är vardagen igång på riktigt eller va man nu ska säga.
I morgon blir de mys hela dagen med mina små gullisar då får man hoppas på bra väder så man kan hitta på något ute, hade funderat på att ta och göra en liten utflykt med de små.
Kanske de blir en skogs promenad ja vi får se va som faller oss in i morgon och hur vädret är.

Ha de gott så ses vi snart igen, ska fixa lite här.

KRAMEN.
//Monica

Inga kommentarer: