torsdag 20 augusti 2009

Skol Start.....

Ja nu har skolan börjar och dagen började bra, Isabell som inte alls ville börja skolan var på topp i dag när jag skulle lämna henne på fritids.
Mamma i dag börjar jag skolan åh jag börjar trean och var super glad, frågade henne va har gjort att du ändrat dig?
Mamma jag är lite nervös men de är ju klart jag vill börja skolan och träffa mina kompisar, åh så säger jag du kommer väl också börja på slöjd, får svar NEJ inte förän jag går i fyran.
Men se där mamma hade rätt så då var hon så glad i bilen när vi skulle åka hem, mamma jag ska ha slöjd =)

Simon var super glad med, allt hade gått bra även för min lilla kille eller kankse man nu ska säga stor killen som har börjat ettan =)
Nu ska jag fixa lite mellis och sedan blir de till göra lite nytta även för mamma i dag ;)

Kramen
// Monica

2 kommentarer:

alexandra sa...

oh vad fint du har fått det här på din blogg.

alexandra sa...

kom gärna in till mig och tävla om barnbestick