fredag 31 juli 2009

Fredag Tjohoo :)

Ja de kan man säga, inte för att man är ledig i helgen men ändå.
De är fredag och de betyder ändå mys och gos i soffan till kvällen, med mina små älskade
små troll.
Jobbar dock kväll men de hinns med lite mys när mamma kommer hem, jag är ledig på söndag byte bort min tur så man kan mysa lite extra i morgon kväll =)

På måndag blir de åter för gubbe att gå till jobbet, då är semestern slut och barnen börjar dagis/fritids på fredag.
Så då är denna lugna stund över men som tur är så blir de inte så mycket jobb framöver mitt vik är snart slut och då blir de bara inhopp då någon behöver vara ledig/sjuk kankse om de skulle behöavs extra någon gång då och då.

Tycker detta är lite synd att man inte har en fast tjänst så man vet vilka dagar man jobbar/ledig men så är de med dessa tider.

Nu ska jag börja med lite sen lunch här men de går de med. =)
Tittar in senare i kväll.

Kramar om.
//Monica

Inga kommentarer: