söndag 12 juli 2009

Nu har man jobbat klart denna helg....

Ja visst jag har varit hemma någon timme nu sedan jag slutade, men jag kan ju säga att denna helg är nu klar :)
Så nu har man tre dagars ledigt eller hmm ja de får man kankse se om de blir för som de ser ut så kankse man får hoppa in åh jobba lite extra också, men jag ska även städa och tvätta här hemma för de har kommit lite på kant i helgen då de har varit jobb och åter jobb.
Samt att man har tampats med skallebank, den är inte helt över ännu men inte heller lika intensiv som den va i går så de är ju alltid något.

Jo i morgon kommer jag att hämta hem min älskade dotter åh va jag nu längtar tills hon kommer hem. För hennes mamma SAKNAR HENNE SÅ NU.
Ja ja jag vet hon har varit borta sedan i torsdag men jag saknar de så fort de är borta ifrån lilla mig. :)

Nä undra om man ska inta rygg läge för att orka med morgon dagen också ;)

Hoppas ni har haft en underbar helg.

Kram och God natt.

//Monica

Inga kommentarer: