tisdag 14 juli 2009

En trött men glad mamma...

Som rubriken lyder så hittar ni här,
En trött men glad mamma. =)

I går hade jag bestämmt mig för att ha stor städ av mitt hem, samt att ta mig igenom tvätthögen. Men va hande i morse jo telefonen den ringer så snällt redan vid halv åtta på morgonen. Visste redan då att nu är de jobbet som ringer, visst var de så och jag hade så rätt. =)
De undrade om jag kunde komma och jobba de behövdes extra personal underdagen.
Jag sa Nej först men redan när jag la på luren kände jag mitt dåliga samvete så jag ringde upp och sa att jag kommer. De blev väldigt glad och tacksam för de. Kändes bra i allafall.
Så i morgon är jag ledig så då får jag försöka att ta nya tag. Får väl se om man lyckad bättre då. =)
Så i kväll är jag trötter för de blev inte så tidig kväll igår så här sitter nu en Trött men Glad mamma, barnen har varit super mysig hela eftermiddagen sedan jag kom hem och sedan har vi myst till ett hemskt regnväder och åskväder här men luften är dock bättre ute nu och de är ju skönt.

Ha en fortsatt trevlig tisdag kväll. =)

Kramar om.
//Monica

Inga kommentarer: