lördag 11 juli 2009

Nu har man varit hemma ett tag.....

Men nu blir de säng läge för mig ett tag, för mitt på dagen börja jag att känna av huvudvärken. Trodde då att den skulle släppa men den blir mer och mer aggresiv =(
Nä de får inte hände, den måste släppa innan morgondagen då jag har mitt dubbel pass på jobbet (eller som de kallar den delad tur)
Sedan finns de inga vikarier att få tag på så de är väl bara för mig att gå dit, jaja de är ju så de när man själv är vikarie.
Men är den som nu vete gröne om jag tar mig i väg, för nu dunkar de små basketbollar och ja känner mig illa mående börja komma smygande med. :(

Tittar in senare om de har släppt lite, nu blir de mörker rum ett tag för mig.
Har tagit mig alvedon så kankse de släpper med lite vila.

Ha de gott mina vänner.

Kramar om!!

Inga kommentarer: